>

Jag känner mig sjukt tjock idag :)

Har tittat Shogun hela dagen! Men va nyss ute och körde + handlade. SKA GÖRA TACO SENARE :D
BTWW.
Hur snygga är dom inte?! Blir helt kåt när jag ser alla mina boxar :'$ Synd bara att jag inte har 1a boxen av Ranma, men får väl beställa det när jag fyllt 18 och fixat allt med mitt bankkonto och så. Ska ju va så jävla omständigt allt.
Fan hade ju tänkte jag skulle sett klart på Shogun typ nu, men har massa kvar. Det är ju 8-9 timmar att titta igenom, så. Helgen är helt enkelt för kort!
Fan imorgon är det skola :) OCH JAG HAR NOG INGEN IDROTT! Och på tisdag blir det att vandra på Kinnekulle, aw va kuuul :''D Haha, ibland känner jag att allt är så himla kul i skolan. Och ibland är skolan the worst. Hmm, det är väl så det är!
Nu ska jag dra, mina fötter fryser! Pussss
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: