>

Läggdags, usch!

Känner att jag inte kommer kunna somna så lätt, mitt huvud är fullt av tankar -JAG MÅSTE SE NANA- Asså, jag vill se NANA hela dagen imorgon också, men jag måste plugga, just nu är det otroligt synd om mig. Mina ögon är på bristning till gråt, jag vill se mer, mer, meeeeeer!
Som jag skrivit förut, vet jag att Hachi kommer va lite lovey-dovey med både Nobu och Takumi, och jag är som sagt övertygad om att jag kommer bli supersur på Takumi (trots att han är supersexig :*). Ska bli kul att se vad jag skriver när jag sett klart på NANA, vilket kommer vara rätt snart..
(Shinichi ser för snäll ut med håret nere..)
EN sak som kommer bli väldigt kul/gulligt, är när Shin och Reira bli typ tesammans. Just för att Shin är 15 och Reira 22 :) Brukar ju inte va så vanligt att tjejen är så mycket äldre när man är så pass ung, och Shin påminner mig om en person, ehem. Bara en mycket bättre version såklart!
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: