>

Nyss kommit hem från skola+jobb..

Blev så irriterad, vaknade 9 idag för att klockan inte ringde, så fick skynda mig som fan, cykla tiill skolan och blev ba 20 minter sen :) Hade bild, det är skoJ! För det mesta. Iallafall som folk märker tycker jag inte det är kul att skriva om skolan :) Men jobbet va chill som fan, dessutom hade vi extra kul fika idag. Flingor och bullar!
;O;O;O Sofi är med på bild i min blogg?! Oj då :)
Vi ska nog jobba lite imrogon, och sen torsdag. Tre dagar i rad! Duktigt. Hinner inte plugga så mycket i veckan tyvärr (har ju svenska saken..) så det blir maaaassa att göra i helgen :'<
Men nu ska jag kolla lite anime boxar och så. Pusshej :)
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sofi ;D

JAAAAAAA :D jaa ä mee :D

2010-10-13 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: