>

Paket, och ändå inte glad

Kändes lite awkvard att komma med stora lådan på bussen. Men jag är inte det minsta glad för mitt paket, känner faktiskt bara för att dumpa allt i nåt jävla hål. Orkar jag hämta ut ett till meningslöst paket senare? Ah, så får jag det gjort. Kanske har det med att göra att mitt humör inte är på topp, MEN jag betalade mer än 3000 för de här paketen, och just nu känns det som om det inte är värt mer än 10 kr.
NEJ NI FATTAR VÄL SJÄLVA ATT DET INTE ÄR ANIME I PAKETEN?!?!?!
Men ändå, inte så att jag hade något bättre att spendera pengarna på. JO, ANIME?! men har redan så mycket att se på, nu vill jag ba dö. Orkar jag skola imorgon? Jobbigt, men det är nog bättre än att va hemma deppa. Dock vete fan om jag vill jobba..
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: