>

"What an easyway form of love"

Jag pratade med mor och far, sen åkte jag till stan hämtade ut paket. Efter det mådde jag mycket bättre. Min mamma och pappa är så bra. Har sett klart NANA, det gick rätt bra, är bara lite sårbar nu efter sista episoden. Nu slipper ni allt sorgligt tjat om NANA... SNART! Jag är faktiskt inte satisfied med slutet, visst alla fortsatte va vänner, typ. Men hon gifte sig antagligen med Takumi (hon hade iallafall fortfarande ringen på när man såg henne och hennes dotter några år senare, dock såg man inte Nana, men hoppas att dom ändå kept in touch). Visst Takumi, är lite kall, och svår. MEn jag tror han är bra, han kan iallafall försörja Hachiko. Dock tror jag Nobu hade gett mer kärlek (även mer sorg, kanske..?), men Nobu var så feg, eller han ville väl bara Hachiko det bästa, men jag tyckte allt han va lite feg.. Men det är ju inte lätt att tävla mot Takumi?!

Kanske är tråkigt om jag bara lägger in massa NANA bilder flera gånger i rad? Men den här bilden på Takumi är ju så sööööt. Tyvärr ser man honom aldrig le sådär gulligt, tyyyp.
.. Men ändå, ska väl snart lägga mig. Orkar egentligen inte skolan imorgon, kunde stanna hemma plugga litteratur historia och så. Men ne
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: