>

ÅH jag vill göra en AMV igen!

Typ en med Basilisk. Dock vet jag inte om jag vill göra en mixed AMV eller en AMV fokuserande på bara en karaktär (typ Tenzen? <3). Och vet inte om jag orkar, är ju liksom 24 episoder att gå igenom. Visst det tar väl inte suuuperlång tid. Men ibland buggar allt upp. Jag använder liksom Windows Movie Maker, av anledningen att jag inte förstår några andra program..
Typ såhär va..
Bror: OMG, HAR DU VEGAS PRO?!? :D
Jag: Jaa :D! Men jag vet inte hur det funkar.....
-Bror visar massa skit (även fast han inte ens har programmet själv :z)-
Jag: Va jobbigt, jag fatta inte... :<
Och ja, angående Movie Maker. Kommer ihåg att jag höll på med en Vampire Knight video en gång.. Och det va nog seriöst den bästa AMV:n jag någonsin gjort.. Men sen bajsa allt ner sig och buggade upp. Först försvann allt jag gjort. Så vart jag sur, men tog mig nya krafter att göra om det.. Och sen gick det inte att spara som en videofil. Movie Maker dog i mina ögon just då.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: