>

Det är segt att va hemmaaaaa

.. Och jag vet inte vilket humör jag är på. Jag är sjukt sur. Framför allt för att jag har ett skitkort, som inte kan betalas på internet med. Sur för att jag inte fått alla mina beställningar. Sur för att jag är förkyld. Sur för att jag inte är i skolan, sur för att jag missar jobbet.
Men jag har tur, jag har anime. Tittat två Ghibli filmer, långt ifrån några av mina favoritfilmer från Ghibli. Men Ghibli filmer har en tendens att göra en så sorgligt lycklig. Och nu ser jag på GTO. Jag blir varm i hela kroppen :)
Skulle gärna se serien som gjordes före GTO, då Onizuka fortfarande va tonåring.. Men det är nog svårt om man vill ha det legal, har faktiskt bara släppts i Japan och då på VHS... Fyfan för det!
Vill också se Sayonara, Zetsubou-Sensei, ska väl va något liknanade GTO bara att teachern är suicidal. Haha. Men det är lite samma där. Dock är ju det en RÄTT så ny serie. Och Media Blasters har köpt "licens" för serien, och skulle släppa första dvd:n i maj, men den har ännu inte släppts..
Äh whatever att skriva så mycket om en ända serie, finns så mycket man vill se som inte går.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: