>

God morgon!

Jag vaknade tio i 7 :) yaay me! Men det är fan jobbigt att vakna så tidigt, för man vågar inte riktigt springa ner så mycket och så. För då kanske någon vaknar, och jag vill inte va någon sorts levande väckarklocka en tidig lördags morgon :D Iallafall, har nyss kollat på vad jag ungefär ska ha på mig senare idag (det är kalas, och idag har jag bestämt mig för att KLÄ UPP MIG liiite). Ska ha mina kängor men SÅ ÄRE SÅHÄR VA, att jag vill ha ett par ljusa knäststrumpor. och jag hittar inte några av mina knästrumpor, måste slängt det för att jag inte trodde det skulle komma till användning :D haha så typiskt. Ske se senare om mor vill skjutsa in mig till Lindex! men det kanske funkar fint ändå. FÅR SE!
Nu ska jag nog se på sista dvd:n av Midori no Hibi. Aww va spännande :'D
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: