>

Har varit hemma idag. Basilisk är åter igen slut.

Mådde inte alls bra när jag vaknade, blir väl att va hemma resten av veckan.. Och missa jobbet + det roligaste på hela jävla skolveckan, nämligen CNC..
Har sett klart på Basilisk idag. AV någon anledning var det alot more painful den här gången. Kanske för att man hängde med mer? Har börjat gråta minst 50 ggr bara idag. Haha.. Förstår faktiskt inte varför den inte är högre ratad på AnimeNewsNetwork? Eller den är rätt högt ratad, men tycker den kunde hamnat mycket högre..
Och höll på att dö när Tenzen hade håret uppsatt, han är nog fan den sexigaste animegubben of all time (a).. Fast är allmänt svag för alla dom hära brutala/underbara ninja/samurai karaktärerna, grrr..
Men ja, nu ska jag väl se lite på TV, och äta något. Konstigt nog är jag verkligen aldrig hungrig nu för tiden.. Men äta bör man, annars dör man (yyy)!
Tenzen är fan bäst !
Och Yashamaru är superkool också (a)
Nejmen ärligt talat, nu ska jag LISTA upp mina favoriter (asnörd..)
1. TENZEN!
2. Hotarubi
3. Yashamaru
Älskar Iga klanen, förutom Oboro, som är en liten jävla mes.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: