>

JAG KAN INTE HITTA DRACULA SPELET :<<<<

God morgon.
Jag satt och spelade Claw, så kom jag och tänka på lite roliga banor (från ett dracula spel för barn..), som jag tydligen blandat ihop lite med Claw spelet. Trodde nåt va fel på spelet eftersom att dom inte fanns. SÅ blev att tänka till lite. Och nu undrar jag. VART FAN är Dracula spelet?!?! Haha det va ju sååå jävla bra. Kan ju inte ha slängt det :<? Det är ett rätt gammalt spel, och jag lyckas inte hitta det på internet, inte ens någon bild ifrån det. Sorgligt värre :'<
Ska nog snart göra omelett iaf, fast vet inte om jag vågar äta. Drack tea förut, och mådde SUPERILLA, spydde lite. Men kanske bara har med min dumma mage att göra, som vanligt.
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: