>

Mini-shopping

Två halvtråkiga basic tosor, ett par fluffgia trosor(me love them), choklad.., två par knästrumpor, två par tights/leggings(dom ena är lila, men det syns inte.. HAHA). Och en BH, dock var den inte så super som resten av mina balconette BHar. Men ändå. Ba för att den typ va liten i modellen eller nåt va jag tvungen att ta 75DD och då hamnade axelbanden i fram lite långt ifrån varandra, i min uppfattning. Men mor tyckte jag skulle köpa den, så! Iallafall bättre än för små BHar..!

Har nyss ätit pizza och börjat se på Ouran High School Host Club.. Och det betyder att jag har sett klart på Midori no Hibi. vet inte hur jag ska beskriva serien, men sjukt bra. Dock fattar jag inte slutet. Ett helt vanligt, uppenbart slut, men ändå kniper det i bröstet och man gråter sig i genom ett antal episoder. HAHA
Om nån timma ska jag till Mia på Kalas! Spännande, men juste. Ska slå in presenter nu :)
Postad i: Shopping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: edvin

75DD vad brukar du ha i vanliga fall då? :)

2011-01-16 @ 01:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: