>

Nu ska jag typ sova. Kul dag..

Haha, dagen har gått fort ah. Kom typ nyss hem.. Men det kändes kul att köra mammas bil, det va ett bra tag sen. Den känner jag mig så säker på :D
Men iallafall, ska snart sova typ. Ta mig lite müsli. Och apelsinjuice! Sova länge, så man inte är för trött imorgon, ska gå upp halv 5 istället för 5. BARA FÖR ATT DET ÄR SKOLFOTO! wooooooow :) Funderar på om jag ska ha foundation/puder. Men det vete fan, kommer säkert ba ånga mig sen, som vanligt ^^.. Men det blir kul, i år kommer jag iallafall ha arbetsbyxor på klassfotot (hatar mina svarta som vi fick då. Och hade inte köpt några nya än dåå :)) Hoppas bara man inte blir ful.. :'< Men iaf, första klassfotot ever som jag har uppsatt hår på?! Haha, helt sick :'D
Jag vill verkligen göra något med mitt hår. Nån färg eller något kul. men ärligt talat är jag lite feg, kan man inte tro va?! Haha, men typ. Svart toning är inte säkert att det går ut helt, speciellt inte på blondt hår. Och hårfärger har fastnat så dåligt, för att när jag bleker mitt redan blonda hår blir det typ vitt. Och då försvinner pigmentet.. Så borde egentligen pigmentera håret, men palla få gult hår :z Fast ah.. :D
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: