>

Ny parfym, yaay me

Skola orkar jag inte ta upp, som vanligt :D Men efter skolan väntade jag på att mamma skulle sluta, sen hämtade vi ut paket. Varav ett var till mig, med en parfym. Nämligen Paris Hiltons Can Can, som vart en av mina favoritparfymer ända sen den kom ut. Hah
Jag är hungrig, ska snart äta.. Nåt med svamp, ehum. Har såååå jävla mycket.
Och gissa vad? ;) Jag vaknade av mig självt 3 minuter innan min klocka skulle ringa imorse, alltså klockan 6. Fan va jag är bra. Har vaknat 6 varje morgon den här veckan, av mig självt! Stolt stolt stolt. Fast imorgon ska jag upp 5, buhu :<
Men gött att det bara är industri dagar kvar nu. Är 17483689654082 gånger roligare.. :)
Och yay, megastore är lite sega, men nu har dom avbokat min beställning, så ska ba in och lägga en ny. HAHA
GODNATT, farewell, sayonara!!

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: