>

Oppps, I did it again!

Har beställt 4 canvastavlor, som jag valt eget motiv på. Tänker dock inte ta upp vad dom kostade... Men man får hoppas att det känns värt.
Började dagen med att dra ner typ alla mina fula posters från väggarna, är så trött på att ha något meningslöst på väggarna BARA för att! Så får hem två Love Hina tavlor, en Ranma 1/2, och en Howl's Moving Castle tavla. Det blir nog mysigare :)... Men jag blir fattigare. Eller varför ska jag tänka på det. Jag har ju massa pengar att lägga in på sparandet sen ändå :D Nu får jag finare väggar. Vill ju egentligen måla om, Men HUR värt är det om man kanske ska flytta om något år?
Nu ska jag äta något.
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: