>

Shit va tiden har gått?!

Slutade spela vid 7-8, har sen dess vart med mamma pappa och grejat. Kolla nyss min mail, och shiiit. HAR INTE FÅTT NÅT MAIL OM ATT SUPERMART INTE KUNDE TA KORTUPPGIFTERNA! Vilket jag fick när jag beställde med MITT kort (som inte går betala på internet..). JUSTE, har glömt säga, att jag la en order, med brors kort! Har tjatat mig till att han skulle betala (ofc, förde jag över pengar, men att jag skulle få använda hans kort om man säger så :))..
Nu ska jag ta lite müsli och sen lägga mig. Hoppas på att man somnar tidigare idag!
Och så har mamma skickat mail om tavlorna. Så får hoppa jag får dom snart, grrrrr.

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: