>

Fan va jag har längtat<3!

cute
Började nyss spela det vackra spelet Kings Quest 7, men så råka jag trycka ner skiten utan att sava. Inte så jag hade gjort massamycket, men ändå :) är inte så sur längre, HAHA.
Kolla sista bilden, jag vill sååå gärna komma till den världen. Har bara sett den när jag var liten, och man satt på kvällarna och tittade på och hjälpte pappa att spela. Tekniskt sett var ju hela familjen med och spela, men det är bara en person som kan styra :) Those were the times, när man satt hela familjen och spela ett dataspel tillsammans :)
För övrigt är jag sugen på att köpa hem lite nya kul spel, typ Baldur's Gate, Diablo eller Dragon Age. Nåt kul iallafall :D Dragon Age verkar riktigt bra fan.
Men just nu, vad ska jag göra va?
Lite mat, sen spela nåt? Kul :)..
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: