>

Nej, melodifestivalen är inte alls kul?

Jobbigt att jag lovat mig själv att följa melodifestivalen i år :) Eller det är rätt underhållande att imitera låtar och fylla i med egna fantasifulla lyrics :) Dock måste jag tyvärr säga - det verkar inte som om många deltagare har sinne för musik? Typ, känner att mångas röster är average eller inte passar till låten alls. Sen undrar jag om folk ens tänker när dom skriver sina texter?!
Nej, det va för segt, får sätta mig spela lite QFG5<3
Började spela ÄN EN GÅNG tidigare idag, för nu ska det göras ordentligt, inte bara avslutas! JAG SKA HA SEX MED NAWAR, nu fan ska spelet fatta det..!
Har redan raidat klart i fiskebyarna, så nu kommer det gå smooooth!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: