>

Det är hårt att ha idrott!

Har nyss kommit hem efter en OH så dramatisk dag! Nej, men lite småjobbig. Gympaläraren körde slut på oss :< Men nu har jag inte så ont i benen längre! :D Iallafall, kom på att jag skulle skaffa ett litet kollegieblock till teorin, så vandrade till stan. Sen försökte jag smsa/ringa mor, men nepp, hade gjort slut på mina 5000 gratissms, och ringt upp alla pengar. Så gick snabbt mot Oxen för att tanka på mobilen - precis när jag gått ut från oxen, och är i full fart att ringa mor i hopp om att hon inte lämnat stan - hör jag en biltuta och ser min mors bil, YAAAY RÄDDNINGEN VAR KOMMEN!
Nu ska jag äta lite, och typ.. sen äre teori, bajs :<
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: