>

Gemenskap med barnen i Afrika!

Ohja!
Har ätit godis, inte speciellt mycket, men tillräckligt för att göra mig illamående, så tycker lite sådär lagom synd om mig själv. Må sådär äckligt illa, men ändå känna sig hungrig. Så kommer man på att det är ungefär precis sådär barnen i Afrika måste känna varje jävla dag. Typ "Vad blir det för mat idag? Sand som vanligt antar jag.."
På tal om hunger, jag vill ha en fet pizza eller kebabtallrik!
Synd för alla stackars barn i Afrika som till skillnad från mig inte ba kan ringa och beställa en pizza!
Och om någon svenskt läskunnig afrika unge, kopplat upp sig på nätet och av någon anledning hamnat på min blogg, måste jag ba säga CHEER UP, snart finns det bilar som åker i luften.. JETSONS! haha
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: