>

Har slirat med bilen lite haha

God eftermiddag!
Gissa om jag blev sur imorse? Skulle testa starta min dator, men så hängde den sig sen ändå, sa jag inte att "problemet" var för simplet? Iallafall, lämnade in den, och de fick sig faktiskt för första gången en demonstration av min dators vrede! Ascepe såhär. Så nu ska dom fan fixa den! Annars :D haha. Ah, som rubriken säger, så körde jag! Skulle svänga ut, där det va massa snö och is, så bilen snurrade 180-270 grader, men jag tog kontroll och fixade det galant, pluspoäng (om man nu kan få det när man lyckats snurra med bilen haha..)! Så vart jag och mor och handlade lite gardiner och stuff till att baka pizza imorgon! YAY. Och så köpte jag värmeskydd, tuggummi och godis, fitta va jag har vart godissugen <3
(kolla btw mitt söta foto i bakgrunden, gissa vilka det är :))
Nu ska jag äta nån godiis!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: