>

Hemma tidigt idag!

Tyckte jag vart riktigt fräsig idag, rosa converse, rosa arbetsbyxor och leopardmönstrad tröja. Ah det är ju så det är :) Nejmen, har vart en riktigt mysig dag :D Liksom, följde ju med Sofi som öh, ska va kalla det moraliskt stöd :D Vetefan om jag vart till någon hjälp haha, men det va riktigt kul. Sen var ju 3orna tillbaka i verkstaden, så man kunde mobba Fabian lite :D Nejdå, han är ju så gullig så! ÄLSKAR ATT VA I VERKSTADEN, man har det nästan jämt så jävla kul/mysigt! Och föresten ska jag och Sofi läsa om en lesbisk(?) författare från den grekiska antiken på svenskan, så spännande..!
Fan nu vill jag ha choklad. Pappa kom bjöd mig på såndär "fin" choklad igår, nomnom. Och hela kvällen satt jag med mor som vanligt, såg första delen av Bibliotekstjuven, först tänkte jag ba "Okej.. vilken titel, kan ju va spännande asså..) Men det va riktigt bra, påminde mig om en Snabba Cash-situation. Fan jag ska se på Snabba Cash! :)
Men först måste jag börja fundera på vad jag ska göra för mat, känner starkt för kyckling, bara inte mor och far tycker det blir tjatigt. Ne, så ofta är det inte! GOTT, ah!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: