>

solarium + shopping <3

Gårkvällen vart mysig, såg på Beck med mor, så somna jag i mamma pappas säng, sen väckte pappa mig :<. Hah. Dock blir jag faktiskt irriterad varje gång jag vaknar, drömmer så jävla äckliga och psykfall drömmar, det mest irriterande är nog att  jag inte reagerar alls på sånna drömmar längre. Men careface, dreams stay streams, typ. Iallafall, har vart med mor i stan några timmar, solat och handlat lite.
Shampoo&balsam, värmeskydd, täcke, bomullssatinpåslakan (fan va jag älskar (bomulls)satin, hah!), lakan, och så slank ett par billiga fula mysföttersaker med :)..
Skulle egentligen till strafikskola också och anmält mig, men så vart det inte öppet.. Får ta det på måndag eller nåt! :) Iallafall, vi åkte hem, sen åkte vi iväg igen, och handlade maaaassssa mat, däribland 12 kg kyckling och typ 6 kg broccoli <3 me like! hahahahahahhahaha. Det va mysigt, som vanligt så började daddy prata om att han är så glad att jag utvecklats så mycket, och framförallt lärt mig att jag duger. Min dad är väldigt bra på att göra en glad, utan att behöva överdriva eller säga en massa skit :)<3
Men asså fan va gött att sola, har ba gjort det två gånger de senaste tre månaderna. Fan nu känner jag mig lite färgad, men ah, snart går det bort, buhu :'< Kanske ska bli solarium narkoman igen ;)? Nje, det är ett alldeles för dyrt liv, HAHA.. Fattar inte vart jag fick alla pengar ifrån?
Nu ska jag typ äta nåt, och se på... Kalle och chokladfabriken? Kan nog va kul, jag gillar tjockisen och brudarna! :D
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: