>

Brors kläder va ju snyggare på mig än honom... SÅKLART!

Måste tillägga att jag är bäst i världen på att redigera? :) Har suttit nu i 2 timmar och fixat med dessa bilder, testade en ny effekt, och blev riktigt jävla nöjd! Visst blev det snyggt? :D
Iallafall, dagen har vart upp och ner, har vart sketsur/ledsen, som jag bruuukar bli när jag ska handla kläder irl.. Men idag vare onödigt mycket, som tur lät jag inte det påverka min klädköp, vilket det bruuukar göra. Orkar inte fota dom nu, har inte ens packat upp dom. Men brors keps och badbyxor tog jag på mig, tyckte dom vart astuffffa!
Fick va med och handla lite presenter idag, till mig! Björn Axén styling tools.. Känns bra att få specifikt det jag velat ha även fast det inte blit någon överraskning.
Fick även en ASSÖT dvd, som en söt gosebjörns kille lyckades lura på mig ;) Haha, nejmen, skulle ta hem den och se om jag kunde regionskoda den (i princip alla mina filmer är ju region 1 och 4..), men hittade inget. Och ba för det skulle bror återigen testa regionskoda sin dvd. OCH SÅKLART FUNKADE DET!
Assur, ska åka tebaka byta till en annan jag tittade på, hade kollat på den tidigare och hittat hack till den, ba hacket funkar vill säga. Har ju öppet köp, ba ta hema massa olika skit och testa, HAHAH!
Synd, för det va verkligen en jäääättesöt dvd i övrigt..
Pretty clean, ey?
PÅ TAL OM ATT VA SUR, nu har jag ätit och druckit två energidrickor, humöret på topp igen, har jag blivit beroende?
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: