>

Jag spelar, jag är bäst, jag är astuff, jag är tuffast i världen

JAJAJAJAJAJA typ, igår vart det ju midsommar. TYVÄRR vart icke Jessika med, lilla bäbbennn, men ändå. Vart ju hemma med bror, mor, far, farbror kusinen Rebecka och HP. Det va trevligare än jag trott - iaf efter att jag drog ner lite BRA ljud till altanen :) Tyvärr fick man inte lyssna på precis allt man ville, ingen metal, men fin 70-80 tals musik, hårdrock etc etc, japjapp! 
Nu ska jag berätta nåt sorgligt, jag insåg igår hur mycket jag redan saknar Elos, och det är ASLÄNGE kvar tills jag kommer dit igen + ännu längre innan jag kan kolla på söta killen igen................. Jag är inte sån att jag dreglar över folk, men det finns vissa personer, man ser dom sällan, som har så sjukt fina drag, jag blir nervös när jag ser sånna haha! AJA BACK TO REALITY!
Tyvärr slutade inte kvällen riktigt som jag hoppats, drack en del, men ansvarskänslan tog nog över allting :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: