>

En låt som suttit fast i huvudet de senaste 2 veckorna?

Eller ah, har även gått runt och sjungt på My Little Pony en del, för ärligt talat, hur bra är den inte egentligen?!
Fast vet ni vad som finns i huvudet just nu :):):) I'M NEVER GONNA DANCE AGAIN, OHHHHHH!
Ska jag berätta något trevligt? :) Nu måste alla läsa, annars är det ingen mening med att berätta om det. För det är sjukt jävla spännande. Vet inte riktigt om jag vågar skriva det ens.. Det är så himla sick. Men ah, kan ju alltid försöka lite. Men ni får va lite respektfulla, det är inte varje dag jag berättar sånt här! Idag var det Hjärt-lung-räddning i skolan, fast vi va ba 4 pers, för alla andra va pussys som inte våga gå, och nu kommer massor människor dö av hjärtstillestånd ba för det. Men ah, det är ju inte mitt problem, direkt? Iallafall, det va astufft, haha, men dockrona såg ut som aliens.. Dock skulle det tydligen va barn men nja.
Får väl slänga in en bild, men fitta va blek jag ser ut. Fail på auto-vitbalans.
VET NI VAD JAG SKA ÄTA NU?! KYCKLING; ayyyyee!
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: