>

Och så är det helg igen..!

Idag vart det ju lite besök på min blivande praktikplats - Elos i Timmersdala. Trodde dock vi skulle kolla lite busshållsplatser och så, men ah, nu vet jag ju vägen, tror jag. Ba att kopiera ut stuff från västtrafik över vart linjerna går, och sen köra ut och kolla vart busshållsplatserna finns, smart jag är! Blir nog imorgon, känns stört att man alltid ska åka ut köra en flötig lördagsmorgon.
Men ah, imorrn är det final i Melodifestivalen, och jag som vart så duktig på att följa det i år tycker att vi ska ha MASSA GOTTT godis. Så ja, eftersom det är JAG som kör imorrn är det ju ba att åka vart fan jag vill, så får mamma(eller pappa, som vill åka med mig NÅN gång..) bara ta och acceptera min gulliga charm och starka viljekraft :)
Nejmen fan, nu är jag sugen på KAKOR! Ska gå och se vad man kan hitta för skoj :) Och sen blir det nog fiiiiilm. Funderar på "Sex Aducation", kan ju alltid va lärorikt.......
Tyckte det va dags att lägga in en bild på mig själv igen! Såklart är jag lika spicy som vanligt!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: