>

Sovmorgon är skönt!

Vaknade innan 7 idag, dock har jag vaknat massa i natt. Efter att drömt massa konstiga drömmar HAHA. Men första gången jag vakna, måste vart mer än två år sen jag senast blev lite rädd av en dröm, så det kändes liksom sådär mysigt haha. Dock kan jag inte påstå att sista drömmen va speciellt normal. Vad fan skulle jag göra på en modevisning? Och sen hålla tal?
IALLAFALL, man borde ha mer sovmorgon, tänk va mycket man hinner med. Man är ensam hemma, så man kan i lugn och ro ta hand om disken och städa ;) Nu kommer ioförsej min buss om en halvtimma, så borde kanske gå in i duschen hah?

Dragon Age är rätt jävla stort för att va single-player spel.. 20 GB, har mer än lagom med plats, men kan ju lika gärna rensa lite. Har tagit bort filmer från den här datorn, har dom ju ändå på laptopen så. Inte så att man glor film på datorn, och speciellt inte stationär isåfall..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: