>

I år ser det fan lovande ut..

..Ba dom äckliga fågelhelvetena stays out of the place!
Gissa vad? Nåt som alla i hela världen måste hålla reda på just idag. Det är Eurovision idag, jag ska fanimig se HELA programmet för första gången i mitt liv, hoppas jag.. 
Men det va inte det jag skulle säga! Jjag skulle berätta att.. NU ÄRE DAGS FÖR MIN TRADITIONELLA FLÖT-LÖRDAGS-RUNDA! :):) Älskartt. Ska handla godis och sånt för ikväll, sen lite kyckling och massa gott man kan ha till det.. MÅSTE HA MER RIS, DUKTIGT JOHANNA!
Fan att skriva blogg är minst lika vettigt som att skriva inköpslistor!
Och sen blira väl dra hem nån kebabrulle och så, tjockdag, är inte ens sugen hah :( MEN MEN MEN!
Pusshej
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: