>

It's friday, friday!

Av en ren slump köpte jag mig ett par galoshhhher! Tänkte ju nästan ta ett par rosa med massa typ "batgirl, wonder woman, supergirl" etc saker på :) Men njaa, kände mig inte tillräckligt tuff för det. Nu jävlar kan jag traska runt i skogen hela året :)
Fick även hem ett paket, och eftersom det kommer från UK så är jag rätt säker på vad det innehåller... ;)
För övrigt drog jag hem två smalare korgsaker idag, BA YAAAY äntligen får jag bort bharna från garderobsdörren! Men ja, den blir lite överfull.. Med mina NU 31 bhar (fick hem en från Wonderbra idag) Måååste rensa ut lite imorn..
Nu måste jag äta och kissa, pusshej!
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: