>

JAG HAR INTE SPELAT PÅ MINST 4 VECKOR?!

Usch va jag är spelsugen......... Hur kan man INTE ha tid liksom..
För övrigt har jag lagt in den här videon förut, men va tvungen glo den BARA LIITE, den är ju sååå sexig, nu är jag helt kåt i hela fingrarna..
Snart, Dragon Age, SNART har jag tid för dig.. <3 
Nejfan, nu blev jag stum igen :).. Vet ju inte vad jag ska göra i spelet omg, har fortfarande inte löst mitt party-problem, har ju typ raggat på alla där, och nu är allla svartsjuka, vet ju fortf inte vem jag ska välja av Alistair och Zevran, resten kan ju ba dra eller nåt. Nejmen, nu har vi ett stort dilemma här igen! Zevran är bättre på slåss, snyggare, ascharmig OCH ROLIG. Alistair är en tönt, vad det än gäller, han tror han är romantisk och shit.. Men tror jag kan få fördelar om jag väljer honom... HM HM HM, det är inte lätt ibland asså! RP hora :)..
Borde fan ta spela lite..?
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: