>

BABY BABY BABY OHHH!

Haha, jag tvingade en stackare att leka med mig igår :) Tror jag. Men ja, det är trevligt, blev det vanliga liksom? Leka (med vovven..) på min barndomsskola, sen hem till honom käka och kolla tv, sen dra ner lite dator chilla sängen, hmm :). Menmen det är trevligare än att sitta hemma! På tal om käka, shit jag vart assugen på kyckling, så fanns det typ 28930157891 kycklingar i köket omg.
Men iallafall, nu ska jag SNART sätta på laptopen och glo Hannah Montana The Movie :):) SÅÅÅÅÅ SJUKT BRA. Ibland är jag bra rolig, ena dagen Hannah Montana, andra dagen skräckfilmer från 60 talet :).. 
PÅ TAL OM 4 VECKOR!!! Bara 4 veckor kvar på praktiken.. Och nu kommer man snart få va ledig lite ockk, skönt skönt skönt :D:D Borde man inte få sommarjobb besked snart va? :) NU HOPPAS VI PÅ ATT JOHANNA TJÄNAR BIG MONEY! Alla håller tummarna!!
Fast vadå Hannah Montana egentligen, såg The Descent 1&2 igår för första gången på aslänge, nu vill jag se dom igen, eller nån BRA skräckis, me loove. Ska kanske först städa lite, har inte kunnat, eller ah, fortfarande massa skit i rummet efter garderobsfixet men AH!
Sött som socker, med maräng på toppen. Fyfan jag SKA HA GLASS OCH JORDGUBBAR!
Ah, det är mycket jag ska göra..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: