>

SICKA FAGRA FÖTTER!

Har nyss kommit hem, det är lördag va?
Iallafall igår slutade jag redan vid 1 ;) så drog jag till skolan, och va tydligen den första att lämna in projektrapporten, HAHAHA! Nu är det iaf out of the way. Blev ioförsej ba 5 sidor sammanlagt, men jag HAR JU FÖRSÖKT, Örjan också var söt "Ja det ser jag.. :)"
Drog till hassle igår eftermiddag/kväll och har vart där tills nu, och jädrar vad varmt det har vart idag! Har nog hatf kul ändåå, men är assur. 1 fjärdedel av praktiken är gjord, och jag känner mig på gränsen att inte orka, men det går nog bra. Bara man kommer med ett leende brukar allt lösa sig.
Hah, jag är trött.
Men nu måste jag verkligen springa och panik kissa :D Gissa vad? Sen ska jag se på ensam mamma..!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Fin

2011-05-15 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: