>

Tisdag, tisdag, tisdag är veckans segigaste dag?

Haha.. 
Jo dagen har väl vart fin, gullle Anna va ej på jobbet, så fick sitta hennes plats hela dagen, sweeeet. Det är en så bra plats yep yep. Fast va allt lite tråkigt utan Anna! OMG JAG BLEV SÅ GLAD PÅ JOBBET! Dom spelade en Di Leva låt på radion, tyvärr fick man ba höra typ 20 sek, dålig stil! :(
MEN GISSA VAD. Fick hem paket från Amazon idag, lika snabbt som om det skulle va från en svensk webshop. Tyvärr vart det SÅKLART till bror. Han beställer alltid när jag ska beställa därifrån.. MEN MITT KOMMER NOG IMORRN... ELLER OM NÅN DAG DÅ!
Fan va handlade hyllplan nyss, inte till mitt rum nej, men då kom jag på att jag måste göra nåt åt min garderob, måste ju gå att utvinna mer av den, inte så jävla kul att slänga kläder så fort man köpt nåt nytt!
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: